2009. május 26., kedd

Örok Alkonyat 2. fejezet

A Titokzatos hang

Itt az Örok Alkonyat 2. fejezete:

Most megtudhatjátok, hogy ki a titokzatos hang.

Örök Alkonyat

2. fejezet

-Tanya?

-Igen Carlisle, én vagyok!

Mindenki szinte megbénulva néz Tanya-ra.

-A családommal Forksba költöztünk.

-Na jó! Mivel te a család barátja vagy, és felajánlottad, hogy elkísérnél, akkor........

-Nem Nessie! Tanyanak van más dolga is, minthogy téged elkísérjen arra az útra.

-Semmi gond Carlisle. Én szívesen elkísérem Nessiet.

-Nos, ha nem okoz gondot akkor,....

-Már mondtam, hogy nem okoz gondot.

-Jaj de jó! Akkor megyek és összepakolok!

-Láttad ezt Rosalie? - kérdi Alice.

-Már is jobban lett. - mondja Rosalie.

-Akkor én hazamegyek, és elmondom a szüleimnek, hogy elutazom.

Nessie és Tanya már a repülőn ülnek.

-Örülsz Nessie?

-Nagyon. Bárcsak ott lennénk már.

Pár óra múlva.

-Nézd csak Nessie! Már itt is vagyunk.

Edwardéknál:

Edward telefonja csörög.

-Muszáj felvenned? - kérdi Bella.

-Fontos lehet, mert már vagy 20x hívtak. Most már fel kell vennem.

-Haló?

-Edward.

-Carlisle? Mi történt? - kérdi Edward aggódva.

-Olyan aggodalmas a hangod.

-Nessie ....

-Nessie? - kérdi Edward.

-Mi történt Nessievel? - kérdi Bella.

-Edward... Nessie és Tanya útban vannak felétek.

-Mi?

A következő fejezetből megtudhatjátok, hogy mi történik Edwarddal és Bellával.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszik, ahogy írsz.
    Légyszi, nézz be hozzám, mert van egy meglepi! :D
    http://rebii-twilightfanfic.blogspot.com

    Légyszi, írd gyorsan a kövit! ^^

    VálaszTörlés